BESTELPROCES, BETALEN EN RETOURNEREN
Bestellen gaat via de webshop, tenzij anders is afgesproken.
De bestelling wordt actief zodra de betaling is ontvangen. Je krijgt een bevestigingsmail van je bestelling. Deze kan ook in de ongewenste post terecht komen.
BETALINGEN
Betalen kan door middel van Ideal, Klarna, overboeking.
Liefzz. heeft een eigen rekeningnummer: NL32RABO0383399157
LEVERTIJD
Veel producten worden handgemaakt en wat met aandacht gemaakt wordt, heeft tijd nodig. De gemiddelde levertijd van de producten is 1-3 werkdagen. De levertijd is afhankelijk van de voorraad en de persoonlijke wensen. Hierdoor kan de levertijd per product verschillen.
We proberen het altijd zo snel mogelijk te verzenden.
Een product dat speciaal voor de klant ontworpen wordt, heeft een langere levertijd dan een standaard product. Bij de producten waar je rekening moet houden met een langere levertijd, staat dit nog extra aangegeven.
Heb je het voor een speciale datum nodig? Mail dan voor je een bestelling plaatst, eerst naar Info@liefzz.nl en vraag naar de mogelijkheden. Of noteer het bij opmerkingen tijdens het bestellen. Indien mogelijk probeer ik daar natuurlijk rekening mee te houden.
Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van de algemene voorwaarden is vermeld, streeft Liefzz. erna om de geaccepteerde bestellingen te leveren zoals hierboven is aangegeven, maar altijd uiterlijk binnen 30 dagen zoals in de algemene voorwaarden vermeld staat.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden, nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen, daar waar ik afhankelijk ben van de post.
OPHALEN
Het is ook mogelijk om je bestelling op te halen in Julianadorp of Groningen. Dit kan op afspraak in overleg. Je krijgt een mail als je bestelling is afgerond. Vanaf dat moment kun je mailen, bellen of appen 0611418075 wanneer je het op wilt komen halen. In overleg stemmen we het ophaalmoment af.
VERZEND- EN VERPAKKINGSKOSTEN
De bestellingen worden vanuit Nederland met DHL verstuurd.
De voorkeur gaat uit naar brievenbuspakketpost. De kosten hiervoor zijn €6,95. De meeste producten uit de webshop kunnen hiervoor verstuurd worden. Je ontvangt een track and trace code als je bestelling op de post is gegaan. Dit kan soms even duren. Het kan dus zijn dat je de verzendbevestiging en track and trace een paar uur na elkaar ontvangt.
Een aantal kleine, lichte en niet breekbare bestellingen kunnen voor €4,50 als brievenbuspost verstuurd worden. Bestel je meerdere lichte items, dan wordt het automatisch brievenbuspakketpost. Dit vanwege de track en trace.
Bestellingen die niet door de brievenbus passen worden als pakketpost verstuurd. De kosten hiervoor bedragen €6,95 en je ontvangt ook een track and trace code als de bestelling verzonden is.
Bij bestellingen vanaf €100 euro of meer betaal je binnen Nederland geen verzendkosten.
De verzendkosten naar België bedragen €9,95
Moet een pakket voor een tweede keer worden verzonden omdat het pakket retour gekomen is door toedoen van de klant, zijn deze kosten voor de klant.
RUILEN EN RETOURNEREN
Natuurlijk hoop ik dat de producten naar wens zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn dan kun je het product, binnen 14 dagen na ontvangst, ruilen of retourneren. Dit kan zonder opgave van reden. De retourkosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden. Meer over retourneren lees je in de algemene voorwaarden.
Na annulering heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag (inclusief de verzendkosten) – de betalingskosten, binnen 14 dagen na ontvangst, teruggestort.
Extra betalingskosten voor o.a. creditcard en Klarna worden niet terugbetaald. Voor Ideal worden geen extra kosten gerekend.
Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour
De producten die gepersonaliseerd worden kan ik helaas niet retour nemen. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met naam en of de geboortegegevens. Heb je toch een klacht of heb ik iets niet goed gedaan, neem dan gerust contact op. We kijken dan naar de mogelijkheden.
RETOUR STUREN
Voordat je iets terug stuurt, mail dan altijd eerst naar Info@liefzz.nl en vermeld daarbij de volgende gegevens:
Datum:
Besteld op:
Bestelnummer:
Ontvangen op:
Ik wil de volgende producten retourneren en herroep mij op het herroepingsrecht:
Jouw naam, adresgegevens en telefoonnummer.
Zorg dat er ook een briefje met in ieder geval je naam in de retourzending aanwezig is. Zo weten we dat het van jou vandaan komt.
Kosten in geval van retour sturen
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor eigen rekening.
Indien je een bedrag betaald hebt, zal Liefs by Jolanda dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds onbeschadigd terug ontvangen is door Liefs by Jolanda of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden. Het bedrag zal teruggestort worden op dezelfde rekening waarmee er is betaald.
Als het product onbeschadigd ontvangen is, zal het door jou reeds betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort worden. Indien het product gebruikt of beschadigd is, kan ik het helaas niet terugnemen. Verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging wordt vermeden.
Het terugsturen van het product kan naar:
Liefs by Jolanda
Vogelzand 2210 1788GA Julianadorp
Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.